Nederlands English
Welkom bezoeker, Wilt u inloggen of registreren?
Uw winkelwagen is leeg!

Home > Educatief mat. > Leesboeken > Makkelijk lezen

Aantal:
Sorteren:
Adres onbekend
Adres onbekend ​Kees is postbode en vindt in zijn tas een brief zonder adres. Op de brief staat alleen: Voor Lies. Kees gaat op zoek naar het adres. Bij zijn zoektocht raakt hij gewond aan zijn hoofd en daardoor zijn...
€ 9,20
Verlanglijst
Vergelijk
Duif ik heb je!
Duif, ik heb je!  Duif, ik heb je! is een boek met acht verhalen. Verhalen van gewone mensen. Grappig of ontroerend. Alle verhalen komen uit het tijdschrift Margriet. Uit de rubriek Goud voor uw brief. De oorspronkelijke...
€ 9,20
Verlanglijst
Vergelijk
Een onverwachte vriendschap
Een onverwachte vriendschap Philippe is rijk en succesvol. Maar op een dag raakt hij door een ongeluk compleet verlamd. Hij gaat op zoek naar een verzorger. Hij kiest voor Abdel, een straatjongen die net uit de gevangenis...
€ 8,18
Verlanglijst
Vergelijk
Samen leven in Nederland
Samen leven in Nederland Ben je nieuw in Nederland? Dan heb je vast gemerkt dat er verschillen zijn met je geboorteland. De mensen hier wonen anders. Ze hebben andere regels. En gaan anders met elkaar om. Het kost natuurlijk...
€ 10,28
Verlanglijst
Vergelijk
Tempo!  deel 1, 2 en  3
Tempo!  deel 1, 2 en 3  Het einddoel van de alfabetiseringslijn van NCB is het functioneel beheersen van die lees- en schrijfvaardigheid die noodzakelijk zijn om te kunnen funcioneren in de Nederlandse samenleving....
€ 38,05
Verlanglijst
Vergelijk
Verloren grond
Verloren grond Het verhaal gaat over Mehmet, een jongen die opgroeit in het Turkije uit de jaren 50 van de vorige eeuw. Zijn familie is Armeens/Turks. Zijn vader is naast boer ook de verhalenverteller van het dorp. Het noodlot...
€ 13,88
Verlanglijst
Vergelijk
Voorwaarts-mars
Voorwaarts-mars Een verhaal met veel foto's en weinig tekst.over een paar soldaten. Ruud ontdekt al gauw dat je in het leger niet zonder lezen kunt. Maar het komt op andere dingen aan. Ruud, Koen en Ank maken een snelmars...
€ 9,20
Verlanglijst
Vergelijk
Welkom in Nederland
Welkom in Nederland Welkom in Nederland - Migranten vertellen in dit boek over hun nieuwe leven. Het boek bevat ontroerende verhalen van vluchtelingen. Zeven migranten uit allerlei landen vertellen zelf hun verhaal. Waarom...
€ 10,28
Verlanglijst
Vergelijk
7/43 Leesboekje niveau 1
7/43 Leesboekje niveau 1  De leesboekjes bieden extra leesstof bij 7/43, met kortere en langere teksten. Deze zijn ook ingedeeld in 3 taalvaardigheidsniveaus, net als de rest van de methode. De 27 teksten in dit leesboekje...
€ 15,42
Verlanglijst
Vergelijk
Anne Frank haar leven
Anne Frank haar leven Anne Frank leeft in deze biografie van Marian Hoefnagel. Zij beschrijft het leven van Anne vanaf haar geboorte en maakt hierbij gebruik van het dagboek van Anne Frank en van gegevens die na Anne’s...
€ 10,28
Verlanglijst
Vergelijk